12.9.15

drawing challenge 175: P O C K E T







the theme of this week is chosen by Veronica
please visit her blog for the link to the other participants


i used to have these stones
in my pocket
nowadays i carry them in my bag
a rose quartz: strengthens the heart
a rhinestone: for increased energy
a lazurite: relieves headaches

the rose quartz was a gift which
my youngest son once gave to me
and tomorrow we celebrate his
15th birthday
hooray!!


ik had vroeger deze stenen
in mijn 'pocket'
tegenwoordig draag ik ze in mijn tas
een rozenkwarts: versterkt het hart
een bergkristal: voor meer energie
een lazuriet: verlicht hoofdpijn

de rozenkwarts was een geschenk die
mijn jongste zoon ooit gaf aan mij
en morgen vieren we zijn
15e verjaardag
hoera!!

6 opmerkingen:

  1. Mooie stenen en mooi om die bij je te dragen! - eric

    BeantwoordenVerwijderen
  2. happy birthday, youngest!!
    fancy carrying tiny stones around... clever...
    x n♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en kijk... ;)))
      i have a new drawing theme ready for you, if you like. you are very welcome, nadine♥

      Verwijderen
  3. Thank you for the Insight. Love the Stones in your pocket.
    Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. When I was a kid I had a rose quartz necklace. I lost it in my last move - I have no idea what happened to it and mourn it to this day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. translucent stones will be forever magical to me . . .
    many happy returns to your dear youngest - but 15??
    how could you allow it? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

Volgers