7.3.15

lately




i make lists and muse about what and how
after all the birds and feathers it's time for something else
a new topic for a series of work
about to be and me 
about water and the sea
about boating and sailing.....

but i also want to make woodcuts of interiors
and perhaps fabric printing for a pillow
a new tea towel with a fly....

i make lists and muse about what and how



ik maak lijstjes en mijmer over wat en hoe
na alle vogels en veren is het tijd voor iets anders
een nieuw onderwerp voor een serie van werk
over zijn en ik
over water en de zee
over varen en zeilen....

maar ik wil ook graag houtsneden maken van interieurs
en misschien stof bedrukken voor een kussen
een nieuwe theedoek met een vlieg....

ik maak lijstjes en mijmer over wat en hoe

4 opmerkingen:

  1. I can't wait to see where your thinking takes you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er is een tijd voor mijmeren en een tijd voor doen niet?
    ideeën die ontstaan en langzaam rijpen en vorm krijgen op het juiste moment.
    ik weet zeker dat er weer mooie, heldere, pakkende werken gaan ontstaan en kijk er al naar uit.
    ik voel het hier broeden en borrelen, fijn, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mhmmm... know what you mean.
    i'm currently working on an idea involving rubber stamping, made a sample yesterday and i see all of its downfalls. i do not ever make samples, so i'm surrpised i did now, and i had a heart for it. one of these days i will continue and right the wrongs.
    taking a step back and letting inspiration wash over you, not before it's ready, is fine. we need the time in between to live! live, honey. you're already doing that. :)))
    n♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am looking forward to your new works :-)!
    mano

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

Volgers